Warunki i koszty dostawy
INFORMACJE DOTYCZĄCE PŁATNOŚCI I WYSYŁEK W SKLEPIE INTERNETOWYM FENIXSKLEP.PL
1. FORMY PŁATNOŚCI.
1.1. Pobranie za pośrednictwem firmy kurierskiej.
1.2. Przelew bezpośrednio na nasze konto.
1.3. Przelew i Karta za pośrednictwem serwisu "Przelewy24.pl" i/lub "Paypal".
Uwaga! Przy płatnościach przelewem wysyłka towaru następuje po potwierdzeniu/zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.
2. SPOSÓB DOSTAWY I KOSZTY.
2.1. Zakupiony towar jest wysyłany za pośrednictwem jednej z wybranych firm:
- GLS
- DPD
- Paczkomaty 24/7
- UPS
- Poczta Polska
- EUROPACZKA lub inna.
2.2. Wysyłki realizujemy na obszarze Polski oraz do następujących krajów:
- Czechy
- Słowacja
- Irlandia
- Wielka Brytania
- Niemcy
GLS
- przelew, karta: 20 zł
- pobranie: 28 zł
Paczkomaty 24/7
- przelew, karta: 9,00 zł wymiary przesyłek
8 x 38 x 64 cm
19 x 38 x 64 cm
41 x 38 x 64 cm
Poczta Polska
- przelew, karta: cena uzależniona od gabrytu i wagi
DPD, UPS, EUROPACZKA i inne
- przelew, karta: cena uzależniona od wymiarów/wagi przesyłki
2.6. Wysyłka zamówień do krajów wymienionych w punkcie 2.2 kształtuje się następująco:
GLS
- przelew, karta: cena uzależniona od kraju i wymiarów/wagi przesyłki
Poczta Polska
- przelew, karta: cena uzależniona od kraju i wymiarów/wagi przesyłki
DPD, UPS, EUROPACZKA i inne
- przelew, karta: cena uzależniona od kraju i wymiarów/wagi przesyłki
2.6.1. Sklep nie realizuje wysyłek w formie pobraniowej do krajów wymienionych w punkcie 2.2.
2.7. Przesyłki realizowane za pośrednictwem GLS, Paczkomaty 24/7, DPD, UPS, EUROPACZKA są przesyłkami ubezpieczonymi.
2.8. W przypadku zamówienia gabarytowych, wartościowych produktów, niezależnie od wybranej przez klienta formy dostawy, towar wyślemy za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS, wcześniej informując o wielkości kosztu dostawy.
2.9. Wysyłka poprzez usługę Paczkomaty 24/7 dokonywana jest dla wszystkich użytkowników, którzy chcą otrzymać paczkę za pośrednictwem systemu Paczkomaty 24/7. Jeśli posiadasz konto w tej usłudze to prosimy o podanie w uwagach do zamówienia swojego loginu (maila) - wysyłka zawsze do Paczkomatu domyślnego! Jeżeli nie posiadasz konta w usłudze Paczkomaty 24/7 poinformuj nas w uwagach iż chcesz odebrać paczkę w Paczkomacie. Cena wyżej podana jest uśredniona i jednakowa dla przesyłek o wymiarach 8 x 38 x 64 cm, 19 x 38 x 64 cm, 41 x 38 x 64 cm.
3. ZAMÓWIENIE - CZAS REALIZACJI I CZAS DOSTAWY.
3.1. Definicja realizacji dostawy:
Czas realizacji + Czas dostawy = Termin otrzymania przesyłki
3.2. Czas realizacji zamówienia wynosi 4dni od momentu jego złożenia w godzinach pracy sklepu tj. 10:00 - 22:00 od poniedziałku do soboty, niedziela 12-21.
3.3. Klient może wybrać opcję wysłania zamówienia inną firma kurierską jednak w takim wypadku w całości pokryje realne koszty wysyłki. Jest również możliwe za dodatkową opłatą realizowanie dostaw w sobotę lub niedzielę.
3.4. W uzasadnionych przypadkach (okres przedświąteczny, inwentaryzacja, brak towaru, szczyt sezonu, itp.) okres ten może ulec wydłużeniu do 14 dni.
3.5. Czas realizacji dostarczenia przesyłek za pośrednictwem firm wymienionych w pkt. 2.1 jest podany w regulaminie poszczególnej firmy.
3.6. Sklep internetowy www.fenixsklep.pl nie ponosi odpowiedzialności za wydłużony czas dostawy przesyłki przez firmy wymienione w pkt. 2.1.
4. STATUS PRZESYŁKI.
4.1. Status przesyłki można śledzić za pośrednictwem poniższych stron:
- GLS:
http://www.gls-group.eu/276-I-PORTAL-WEB/content/GLS/PL01/PL/1.htm
- DPD:
http://www.dpd.com.pl/subpage.asp?ID_kat=3&ID=33&Mark=18
- Paczkomaty 24/7:
http://www.paczkomaty.pl/sledzenie_paczki,34.html
- UPS:
http://www.ups.com/WebTracking/track?loc=pl_PL
w odpowiednich okienkach wklejając wcześniej otrzymany numer paczaki. Aby moć skontaktować się z kurierem, który ma dostarczyć paczkę, należy zadzwonić do oddziału firmy kurierskiej obsługującego Twój region i podać numer listu przewozowego.
UWAGA! W przypadku usługi Paczkomaty 24/7 nie ma potrzeby dzwonienia do oddziału celem skontaktowania się z kurierem.
4.2. Listy adresów i numerów telefonów do oddziałów GLS, DPD, UPS:
- GLS
http://www.gls-group.eu/276-I-PORTAL-WEB/content/GLS/PL01/PL/5005_-gls-depot.htm
- DPD
http://www.dpd.com.pl/subpage.asp?ID_kat=4&ID=60&Mark=14&Go=65
- UPS
http://www.ups.com/content/pl/pl/contact/index.html?WT.svl=SecNav
4.3. Kurierzy dostarczają przesyłki w dni powszednie w godzinach pracy - jeżeli nie możesz wskazać adresu, pod którym w tym czasie możesz odebrać paczkę - poinformuj nas o tym. Przy przesyłkach "za pobraniem" wskazane jest posiadanie odliczonej kwoty - kurier nie jest zobowiązany do posiadania przy sobie gotówki.
4.4. W przypadku opóźnienia dostawy przesyłki z Poczty Polskiej wskazana jest wizyta w Twoim urzędzie pocztowym dla sprawdzenia czy przesyłka jest już do odbioru, a zabrakło jedynie awizo w skrzynce.